Moment


Comentarii

  1. A doua îmi place nespus de mult.

    Mulțumesc.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Prima imagine imi sugereaza linistea lacurilor pe malul carora sta un intelept zen. :)
    Sunt faine si cercurile care se vad pe luciul apei in zare.Imi place linistea acestei imagini.Cu voia autorului am sa o copiez pentru posibile zile agitate care vor veni.

    A doua cred ca rezulta mai ales din tehnica si din sincronicitate.

    Vant bun si inspiratie, Lary!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc dragii mei, da...o imagine face cat o mie de cuvinte, cuprinde un moment din viata, de liniste si frumusete. Sunt atatea lucruri frumoase, speciale care ne scapa, e timpul sa dam mai multa atentie la tot ceea ce ne inconjoara.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare